Welcome to the Quilting Board!

Already a member? Login above
loginabove
OR
To post questions, help other quilters and reduce advertising (like the one on your left), join our quilting community. It's free!

Results 1 to 3 of 3

Thread: TEXTING FOR SENIORS

  1. #1
    Super Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Virginia
    Posts
    1,128
    Since more and more Seniors are texting and tweeting there appears to be a need for STC (Senior Texting Code).

    If you qualify for Senior Discounts this is the code for you:

    ATD: At The Doctor's
    BFF: Best Friend Farted
    BTW: Bring The Wheelchair
    BYOT: Bring Your Own Teeth
    CBM: Covered By Medicare
    CGU: Can't get up
    CGIU: Can't get IT up
    CUATSC: See You At The Senior Center
    DWI: Driving While Incontinent
    FWB: Friend With Beta Blockers
    FWIW: Forgot Where I Was
    FYI: Found Your Insulin
    GGPBL: Gotta Go, Pacemaker Battery Low!
    GHA: Got Heartburn Again
    HGBM: Had Good Bowel Movement
    IMHO: Is My Hearing-Aid On?
    LMDO: Laughing My Dentures Out
    LOL: Living On Lipitor
    LWO: Lawrence Welk's On
    OMMR: On My Massage Recliner
    OMSG: Oh My! Sorry, Gas.
    PIMP: Pooped in my pants
    ROFL... CGU: Rolling On The Floor Laughing... And Can't Get Up
    SGGP: Sorry, Gotta Go Poop
    TTYL: Talk To You Louder
    WAITT: Who Am I Talking To?
    WTFA: Wet The Furniture Again
    WTP: Where's The Prunes?
    WWNO: Walker Wheels Need Oil
    GLKI (Gotta Go, Laxative Kicking In)

  2. #2
    Super Member burnsk's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Michigan
    Posts
    3,563
    Blog Entries
    2
    ROFL...CGU

  3. #3
    Cyn
    Cyn is offline
    Super Member Cyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Jacksonville NC
    Posts
    6,763
    Blog Entries
    17
    lol

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.