Go Back  Quiltingboard Forums > Search Forums
Reload this Page >

Search Results

 
Search: Posts Made By: pinkypig
Showing results 1 to 25 of 193
Search took 0.03 seconds.
Forum: Main
02-11-2013, 11:10 AM
Replies: 72
Views: 9,651
Posted By pinkypig

Chasing Hawk u get the prize - it is a Juki, just...

Chasing Hawk u get the prize - it is a Juki, just like the one I have, and it does not like lighter fabrics, no way to drop the feed dogs either
Forum: Pictures
01-20-2013, 05:20 AM
Replies: 111
Views: 8,140
Posted By pinkypig

Cool ditto...your quilt is soooooo cute GREAT JOB!

ditto...your quilt is soooooo cute GREAT JOB!
Forum: Main
11-09-2012, 08:17 AM
Replies: 31
Views: 4,887
Posted By pinkypig

Congrats! I just purchased a Bailey 15 recently...

Congrats! I just purchased a Bailey 15 recently and this w/e will be first time I get to play with it (hubby's hunting) got a quilt loaded and ready to go! I too am really looking forward to learning...
08-11-2011, 09:22 AM
Replies: 127
Views: 6,558
Posted By pinkypig

me either...soooooo cute!!!! :lol: :lol: :lol:

me either...soooooo cute!!!! :lol: :lol: :lol:
Forum: Pictures
08-05-2011, 08:45 AM
Replies: 122
Views: 7,418
Posted By pinkypig

Rosco, the smaller Boston is the boss! Of...

Rosco, the smaller Boston is the boss! Of course, they are all three sweet little dogs.[/quote]

me & my "puppies" love it!! Bostons ROCK!![/quote]

Looks like you have 5! They're...
08-05-2011, 07:09 AM
Replies: 366
Views: 16,476
Posted By pinkypig

ditto..he is one good lookin man!!!!!

ditto..he is one good lookin man!!!!!
Forum: Pictures
08-05-2011, 07:05 AM
Replies: 122
Views: 7,418
Posted By pinkypig

Rosco, the smaller Boston is the boss! Of...

Rosco, the smaller Boston is the boss! Of course, they are all three sweet little dogs.[/quote]

me & my "puppies" love it!! Bostons ROCK!!
Forum: Pictures
07-27-2011, 11:32 AM
Replies: 73
Views: 6,670
Posted By pinkypig

DITTO!! GO GATORS!!! great lookin quilt!

DITTO!! GO GATORS!!! great lookin quilt!
07-21-2011, 09:18 AM
Replies: 28
Views: 1,643
Posted By pinkypig

growing up that's kinda what my Dad would say...

growing up that's kinda what my Dad would say when asked why he didn't get Mom a dishwasher...he said he did she had 4 of them - LOL
Forum: Pictures
07-14-2011, 10:18 AM
Replies: 227
Views: 10,684
Posted By pinkypig

Black or Red sashing look the best IMHO. what...

Black or Red sashing look the best IMHO. what pattern is that? it is very striking & I like it!
07-07-2011, 11:42 AM
Replies: 95
Views: 4,530
Posted By pinkypig

stone crab claws--YUMMIE with honey mustard sauce

stone crab claws--YUMMIE with honey mustard sauce
07-07-2011, 10:34 AM
Replies: 69
Views: 3,884
Posted By pinkypig

Contact your internet provider and ask if they...

Contact your internet provider and ask if they provide wireless service and which router is compatible with their equipment. I had Wild Blue/Dish Network and had to use their equipment to go...
Forum: Pictures
07-07-2011, 09:26 AM
Replies: 30
Views: 3,491
Posted By pinkypig

GREAT QUILT!!! the wonky makes it! would look...

GREAT QUILT!!! the wonky makes it! would look GREAT in Orange & Blue too! LOL GOOOOO GATORS and your quilt inspector looks good too!
Forum: Pictures
06-22-2011, 11:32 AM
Replies: 26
Views: 1,411
Posted By pinkypig

another vote for the green w/black binding,...

another vote for the green w/black binding, varigated thread to top it off
06-17-2011, 09:05 AM
Replies: 70
Views: 4,491
Posted By pinkypig

me too! :D same as above, if I have a big...

me too! :D same as above, if I have a big breakfast then lunch or supper are smaller. lots of quilting to keep me busy if I get the munchies and don't have extra points. Don't forget to exercise!...
Forum: Pictures
04-15-2011, 05:15 AM
Replies: 110
Views: 11,212
Posted By pinkypig

ditto, I want one tooooooo!!!

ditto, I want one tooooooo!!!
04-06-2011, 10:36 AM
Replies: 145
Views: 7,293
Posted By pinkypig

happy home coming :):)Same way I felt when my DD...

happy home coming :):)Same way I felt when my DD came home from Iran. Please tell him thanks for his service.
04-06-2011, 10:15 AM
Replies: 96
Views: 5,620
Posted By pinkypig

no u not...mine have thier own bed & own quilt,...

no u not...mine have thier own bed & own quilt, yes u heard correct "their own quilt"
Forum: Main
04-06-2011, 08:04 AM
Replies: 274
Views: 18,437
Posted By pinkypig

thanks for the tip, have BIG booboo that needs...

thanks for the tip, have BIG booboo that needs fixin & this just might work..now just gota get to the store to purchase a bottle :-P
04-04-2011, 12:34 PM
Replies: 1,033
Views: 40,087
Posted By pinkypig

i'm here just been reading the posts, having a...

i'm here just been reading the posts, having a good day
04-01-2011, 10:00 AM
Replies: 1,033
Views: 40,087
Posted By pinkypig

congrats to all..boy my treadmill gonna get a...

congrats to all..boy my treadmill gonna get a workout the next 30 days LOL LOL
04-01-2011, 04:44 AM
Replies: 1,033
Views: 40,087
Posted By pinkypig

I'm in good luck to all hope everyone is a Loser...

I'm in good luck to all hope everyone is a Loser :lol: weighed this morning so I'm ready to go
03-23-2011, 08:23 AM
Replies: 117
Views: 15,585
Posted By pinkypig

me too! would really love a how to tute, thanks

me too! would really love a how to tute, thanks
03-11-2011, 10:31 AM
Replies: 147
Views: 9,118
Posted By pinkypig

ya stole my motto :!: :lol: proud to be from...

ya stole my motto :!: :lol: proud to be from Florida the Sunshine state
Forum: Main
03-10-2011, 01:00 PM
Replies: 18
Views: 1,528
Posted By pinkypig

I had the same problem. I was told that I had...

I had the same problem. I was told that I had sent the news letter to "spam" and I couldn't re-enter for 2 months! I know I wouldn't have sent this to spam. I'm just now back in the system. ...
Showing results 1 to 25 of 193
 


 
Forum Jump

FREE Quilting Newsletter


SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.