Welcome to the Quilting Board!

Already a member? Login above
loginabove
OR
To post questions, help other quilters and reduce advertising (like the one on your left), join our quilting community. It's free!

Page 1 of 3 1 2 ... LastLast
Results 1 to 25 of 51

Thread: Has anyone ever had a blonde moment like I had??? (I'm a brunette hee hee)

  1. #1
    Power Poster sueisallaboutquilts's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ohio
    Posts
    17,462
    I'm finished with my William & Kate Bliss quilt that I began on their wedding day. Got the last border on yesterday. I made a fun binding out of all the scraps I had left so I sat on the floor and proceeded to start attaching the binding to the border.
    Ummm....... no batting, no backing........ and would you believe it took me awhile to realize??

    I think I have a good excuse. The Yankees and the Red Sox started their 2nd game of the 3 game match. LOL
    The rivalry shakes me to the core :D:D

    Silly Sue

  2. #2
    Senior Member Alex J's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Born in NYC, but living in CT
    Posts
    776
    That is so funny :lol:

  3. #3
    Super Member Charlee's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    PNW (I wish it was the Ozarks!)
    Posts
    6,509
    Blog Entries
    6
    :lol: That sounds like something *I* would do!

    I tell folks that "Yes, I DO dye my hair, this particular shade is called "Artificial Intelligence"!" ;)

  4. #4
    Senior Member Hinterland's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Hudson Valley, NY
    Posts
    943
    Quote Originally Posted by sueisallaboutquilts
    I think I have a good excuse. The Yankees and the Red Sox started their 2nd game of the 3 game match. LOL
    The rivalry shakes me to the core :D:D
    Excellent excuse - I have to admit I was happier with the results of game one, though. Game 3 should be exciting, and I'll be hand appliqueing through it. Hope I don't sew my finger to the quilt.

    Janet

  5. #5
    Super Member Glassquilt's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    Northeast IL
    Posts
    2,064
    Blog Entries
    1
    :)

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Chesterfield, MO
    Posts
    657
    At least you got a chuckle out of it! ;)

  7. #7
    Senior Member Lizzytish's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eastern USA
    Posts
    677
    teeheeeheee

  8. #8
    Super Member Dolphyngyrl's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Southern California
    Posts
    5,688
    TMTC

  9. #9
    Power Poster sueisallaboutquilts's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ohio
    Posts
    17,462
    Quote Originally Posted by Hinterland
    Quote Originally Posted by sueisallaboutquilts
    I think I have a good excuse. The Yankees and the Red Sox started their 2nd game of the 3 game match. LOL
    The rivalry shakes me to the core :D:D
    Excellent excuse - I have to admit I was happier with the results of game one, though. Game 3 should be exciting, and I'll be hand appliqueing through it. Hope I don't sew my finger to the quilt.

    Janet
    ME TOO, Janet! I'm a die-hard fan from when I was in utero!!
    hahaha

  10. #10
    Super Member New Quilter's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    In the boonies of So. Jersey
    Posts
    1,356
    Quote Originally Posted by Charlee
    :lol: That sounds like something *I* would do!

    I tell folks that "Yes, I DO dye my hair, this particular shade is called "Artificial Intelligence"!" ;)
    I love the "artificial intelligence shade"...lol...Naomi


    :thumbup: :thumbup: :thumbup:

  11. #11
    Super Member Carron's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    desert area of California
    Posts
    2,267
    At least you realized it before you finished the binding.

  12. #12
    Super Member QuiltingJaguar's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Jacksonville, FL
    Posts
    1,042
    Blog Entries
    3
    Me thinks you would have figured it out pretty soon. I do things like that watching Jags play here....Go Jaguars!!

    And on top of it all I was born blonde how about that, now its graying mighty fast and then will have another excuse for screwing something up right LOL

  13. #13
    Super Member KathyAire's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Fort Worth, Texas
    Posts
    3,414
    Damn Yankees will cause you to lose your mind. :roll: :roll: :roll:

  14. #14
    Senior Member sewnbug's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Mid MIchigan
    Posts
    572
    Oh my. That is so funny.

  15. #15
    Power Poster sueisallaboutquilts's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ohio
    Posts
    17,462
    Quote Originally Posted by KathyAire
    Damn Yankees will cause you to lose your mind. :roll: :roll: :roll:
    Oh no! I was hoping YOU didn't see this.............hahahaha :D

  16. #16
    Super Member KathyAire's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Fort Worth, Texas
    Posts
    3,414
    Quote Originally Posted by sueisallaboutquilts
    Quote Originally Posted by KathyAire
    Damn Yankees will cause you to lose your mind. :roll: :roll: :roll:
    Oh no! I was hoping YOU didn't see this.............hahahaha :D
    I miss lots of things but not something YOU post. :twisted:

  17. #17
    Banned
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Bikini Bottom
    Posts
    5,746
    Quote Originally Posted by KathyAire
    Damn Yankees will cause you to lose your mind. :roll: :roll: :roll:
    :lol: :lol: :lol:

    Billy

  18. #18
    Banned
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Bikini Bottom
    Posts
    5,746
    Quote Originally Posted by KathyAire
    Damn Yankees will cause you to lose your mind. :roll: :roll: :roll:
    :lol: :lol: :lol:

    Billy

  19. #19
    Power Poster sueisallaboutquilts's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ohio
    Posts
    17,462
    Alright you two- GET LOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha

  20. #20
    Senior Member EdieClay's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Ten Mile, Tennessee
    Posts
    868
    Too funny!

  21. #21
    Super Member Val in IN's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    IN
    Posts
    1,151
    Blog Entries
    1
    Your binding mishap sounds like a "Balk" to me :-) You know... A false start!!

  22. #22
    Super Member mimee4's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Central PA
    Posts
    3,735
    Love your story. Got my day started with a laugh. Thx.

  23. #23
    Super Member #1piecemaker's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Ashdown, AR
    Posts
    9,645
    Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by sueisallaboutquilts
    I'm finished with my William & Kate Bliss quilt that I began on their wedding day. Got the last border on yesterday. I made a fun binding out of all the scraps I had left so I sat on the floor and proceeded to start attaching the binding to the border.
    Ummm....... no batting, no backing........ and would you believe it took me awhile to realize??

    I think I have a good excuse. The Yankees and the Red Sox started their 2nd game of the 3 game match. LOL
    The rivalry shakes me to the core :D:D

    Its the same here only with the Braves. My DH thinks he's their manager. I just sit ad stitch and cheer them on.

    Silly Sue

  24. #24
    Power Poster sueisallaboutquilts's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ohio
    Posts
    17,462
    Yeah, my husband does the same thing. I asked him when he was inducted into the HOF haha

  25. #25
    Super Member Homemother's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    2,038
    Blog Entries
    1
    Funny funny funny!!! I love blonde moments and I'm a blonde. Well, actually an aspiring gray, considering I have a little help keeping my dark blonde locks......

Page 1 of 3 1 2 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.