Welcome to the Quilting Board!

Already a member? Login above
loginabove
OR
To post questions, help other quilters and reduce advertising (like the one on your left), join our quilting community. It's free!

Results 1 to 14 of 14

Thread: Connecting Threads Book Sale

  1. #1
    Senior Member SuzyM's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Seattle
    Posts
    334
    Connecting Threads has all of their books on sale for 40 percent off.

    Just thought you would like to know.

  2. #2
    Power Poster MamaBear61's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Milverton, ON, Canada
    Posts
    13,231
    Thanks for the heads up

  3. #3
    Super Member sewjoyce's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    9,664
    :D :D I think I've already spent all my January AND February sewing allowance at their site :lol: :lol: :lol:

  4. #4
    Moderator littlehud's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    SW Iowa
    Posts
    32,958
    Wow, I just ordered from them and here I am going back to visiting them again.

  5. #5
    Power Poster BellaBoo's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Front row
    Posts
    14,661
    Blog Entries
    2
    Does CT have a physical shop? I would love to visit in person!

  6. #6
    Super Member charismah's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Ephrata, WA
    Posts
    8,914
    Blog Entries
    29
    PLaced my order this morning...still haven't yet received my last order...think I have a problem?

  7. #7
    Super Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Elkview, WV
    Posts
    1,708
    Nah, you will get the order. They are slow at times. My order finally came in after FedEx delivered it to my post office and they brought it to me.
    JOY

  8. #8
    Moderator tlrnhi's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    In the middle of a mess...
    Posts
    19,993
    Quote Originally Posted by SuzyM
    Connecting Threads has all of their books on sale for 40 percent off.

    Just thought you would like to know.
    ENABLER!!!!
    Just what I don't need to do.
    Was banned from buying fabric for 6 months....have to figure out HOW to get this fabric out of my suitcase and in my house so hubby doesn't see it. Now books on sale. hmm....he said nothing about books, only fabric lol

  9. #9
    Senior Member SuzyM's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Seattle
    Posts
    334
    Hey if I am going down I am taking a few people with me =0)

  10. #10
    Moderator tlrnhi's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    In the middle of a mess...
    Posts
    19,993
    Quote Originally Posted by SuzyM
    Hey if I am going down I am taking a few people with me =0)
    Gee...thanks! lol
    Can I have your address so hubby knows where to send the divorce papers? lmao

  11. #11
    Super Member Oklahoma Suzie's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Home town: Rehoboth, MA Now living in OK
    Posts
    7,897
    thanks

  12. #12
    Super Member Shorebird's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Winchester, VA
    Posts
    1,478
    Blog Entries
    1
    WOW - thanks..........guess I know what site I will be rowsing tonight when I can't sleep and Hubby is on a business trip.

  13. #13
    Super Member Leota's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Oklahoma
    Posts
    4,635
    Quote Originally Posted by tlrnhi
    Quote Originally Posted by SuzyM
    Hey if I am going down I am taking a few people with me =0)
    Gee...thanks! lol
    Can I have your address so hubby knows where to send the divorce papers? lmao
    Now Terri.... You know he won't divorce you... he might shoot you... but he won't divorce you :D

  14. #14
    Super Member sewjoyce's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    9,664
    Quote Originally Posted by Leota
    Quote Originally Posted by tlrnhi
    Quote Originally Posted by SuzyM
    Hey if I am going down I am taking a few people with me =0)
    Gee...thanks! lol
    Can I have your address so hubby knows where to send the divorce papers? lmao
    Now Terri.... You know he won't divorce you... he might shoot you... but he won't divorce you :D
    Yeah that's because he's afraid his half would all be fabric :lol: :lol: :lol:

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.